Thursday, December 29, 2011


2012 dunia akan berakhir ?

haha. benarkah statement itu?
hehe, nak cakap percaya, toksah la caye sangat,
nk cakap tak percaya pun tak bole gak.
so, kite kene la sentiase get ready untuk menempuhinya.

oke, lagi 1 hari je la kite nk masuk taun baru kan?
2012 :)
and I hope next year will be the lucky year for me.
azam taun baru? haha, ade la, secret kan?
hehe, but aku harap, aku akan ditawarkan ntok amek bidang engineering.
walaupun tak berape nak direstui parents yg ingin anaknye ini menjadi doktor =.='
lau aku diberi peluang ntok amek bidang uh,
aku akan gunakan peluang yang ade uh n buktikan kat parents aku,
yang aku memang minat nan engineering compare with medic =.='

banyak lagi nk cakap nie, tapi, malas la, bia aku je yg tau,

so, bye bye 2011 :)
taun yg penuh dengan air mata, hehe.
thanks kat kawan2 especially adel yg sentiase mendengar masalah aku :)


4 comments:

diba. said...

wana wana ;D hope kite sesame dapat engineering taw . AMINN;)

Nurul Adilah Zaidi said...

thanks wana sebab menyelitkn name aq yg comell di situ .. HAHAHAHA !! <3
thanks sebab jadi kwn aq gak . laphh u lah !

The Damsel said...

nanti kalau ade projek aku call kaw..and jgn lupe dtg kat klinik aku..nanti aku bg free..haha :)

echa :) said...

i'm hoping that you get what u want for 2012 , aku harap kau dpt tawaran engineering kau :) just keep believing okay :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...