Sunday, February 5, 2012


hyeeee semua!!!!
name saya Muhammad Irfanto Marcello :)
di kesempatan yg ade ini saya ingin mengucapkan
Selamat Menyambut Maulidur Rasul !
semoga kite sama2 menjadi umat Rasulullah yang terbaik :P

Hari ni kua jalan2 g Jusco baru dengan adek adek ku.
Act, memang ajak wawa, syadan, khairin skali.
Tapi aku tak expect lak yg dyorg akan kua coz aku tanya kat FB dyorg macam tak bagi kata putus je.
so decide la nak kua g JJ dengan nurul (adekku)
but, the worst part when ibu suh bawak not2 skali.
korang kenal tak sape not2? 
nie dy budak nye !!!
|
|
|
V
nie la not2 atau name sebenarnye NURUL DIANA AMIRA.
nak tak nak, aku kene bawak dy gak coz aku kesian gak kat dy.  =.='
pada syadan, wawa, n khairin , sori tak dapat join korang coz aku tak tau yg korang jadik kua.

 time nie Anith Athirah Mahabib memunculkan dirinya! hehe.
tak tau lak yg dy keje kat A&W Jusco baru, huhu.

 wawa, syadan and khairin before leaving A&W :)

 sangat teruja jumpa anith, coz da lame gile tak jumpe dy :P

 Anith malu2 nak keje coz ade kteorng . hehe .

 

dats all for today, 
lupe nk ckp, tadi kteorg g mc skali tempah sumthing ntok anniversary parents kteorg.
pe yg kteorg beli ?
hehe,esok aku cite ea coz esok la harinya, huhu.

2 comments:

Anonymous said...

result SPM biar terbaek 'k

nurul aina syazwana said...

hoho, u reminds me about result =.='

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...